FAQ

Tour du ALS is verplaatst naar 2021. Wij realiseren ons dat er veel vragen zijn. De belangrijkste vragen hebben we samengevat in deze FAQ. Heb je nog vragen na het lezen van de FAQ? Schroom dan niet om te vragen, bij voorkeur via mail: info@tourduals.nl

1. Waarom is besloten Tour du ALS op 11 juni te annuleren?
2. Waarom is er niet langer gewacht met die beslissing?
3. Waarom is de 9de editie verplaatst naar 2021?
4. Wanneer gaat het evenement in 2021 plaatsvinden?
5. Waarom vindt Tour du ALS 2021 plaats in een weekend?
6. Kan ik nog doneren?
7. Blijf ik ingeschreven staan nu de Tour du ALS 2020 wordt verplaatst naar 2021?
8. Ik kan niet aanwezig zijn bij Tour du ALS 2021, is mijn inschrijving overdraagbaar?
9. Hoe zit het met mijn inschrijfgeld?
10. Wat gebeurt er met de door mij opgehaalde donaties van Tour du ALS 2020?
11. Wat gebeurt er met de tenues van 2020?
12. Hoe gaan jullie nu verder?
13. Is het mogelijk dat er op 11 juni een alternatief wordt georganiseerd?
14. Wanneer kan ik mij inschrijven voor Toer voor ALS?
15. Hoe kan ik vanuit huis in actie komen?
16. Word ik als vrijwilliger automatisch ingeschreven voor 2021?
17. Mag ik mijn hazepino of zoom nog een poosje houden?
18. Hoe kan ik met jullie contact opnemen?